Kiehl's ile gözenek sıkılaştırma


Çoğu kadın da olduğu gibi benim içinde ileride problem olacak gibi gözüken ve olmasından çok korktuğum açılmış gözenekler için çok severek kullandığım ve memnun kaldığım Kiehl's in cilt ve gözenek sıkılaştırıcı ürünlerinden hem bahsetmek hemde tavsiye etmek istiyorum.
Zaten içeriğin deki maddelerle ve kanserojen hiçbir madde kullanmamaları ile Kiehl's ürünleri uzun zamandır kalbimi çalmış durumdaydı ancak gözenek sıkılaştırıcı kil maskesi dışındaki ürünleri 1 ay öncesine kadar denememiştim, en son yaptığım Kiehl's ziyaretimde mağazadaki arkadaş sayesinde yeni serisi ile tanıştım. Bana uzun uzun cilt ve gözenek sıkılaştırma işleminin tek bir krem ile olamayacağını, güzel bir netice için hepimizin bildiği gibi bakıma temizlikten başlamam gerektiğini anlattı ve beni öyle bir ikna etti ki elim kolum dolu çıktım.
Daha önceki yazılarımı takip edenler bilir ben makyaj temizliği için geç keşfettiğim ancak bu günden sonra asla vazgeçemeyeceğim Mac Cleanse of Oil temizleme yağını kullanıyorum ve yeni okuyanlara da şiddetle tavsiye ederim. Diğer aşamaları ise tek tek resimlerin altında anlatıyorum...



Cilt temizliğini yaptıktan sonra en son temizlik aşaması olarak alkol içermeyen bu salatalık özlü tonik ile cildimi iyice temizliyorum. Burada size ufak bir ip ucun, toniğinizi ıslatılmış ve suyu sıkılmış pamuğa döküp uygularsanız hem toniğinizin etkisini arttırmış olursunuz hemde daha uzun süre kullanabilirsiniz. 

Yüzümü ve boynumu nemlendirirken, yaşlanmaya karşı da korumak için bakır ve kalsiyum özlü Powerful Wrinkle Reducing Cream'i kullanıyorum, hem nemlendirip hem kırışıklıklara karşı korurken birde gözenekleri sıkılaştırmaya da yardımcı oluyor, benim için bir taşla üç kuş demek...

Bugüne kadar sıkılaştırma da bu kadar hızlı etki eden ve kalıcı başka bir ürünle karşılaşmadım. Kiehl's in yeni ürünü olan Micro Blur Skin Perfector anında ciltteki gözenekleri ufaltıyor ve cilde kadifemsi bir his bırakıyor. Günlük bakımınızın en son sırasın da yerini alması gereken bu ürün makyaj altı olarak da inanılmaz derecede başarılı. Mutlaka ama mutlaka deneyin.

Gelelim sıkılaştırmada en önemli aşamaya, haftada 2 defa yaptığım bu kil maskesi cildi ve gözenekleri derinlemesine temizliyor, ölü hücrelerden arındırıyor, hatta kiri ve yağları vakumluyor da denilebilir. BU maskeyi uygularken kendinize öncesi-sonrası fotoları hazırlayın, bir maskeyi yapmadan önce fotonuzu çekin, birde sonra aradaki farka, minnacık kalan gözeneklere şaşıracaksınız. Göz çevreniz haricinde, krem sürer gibi sürüp 10 dakika beklemeniz yeterli, birde evde yalnız olmanız, yüzünüzde kuruyan ve kuruduğu için çatlayan kil ile pek de sevimli görünülmüyor.
Yüzüm ve gözenek sıkılaştırmak için kullandığım ve çok memnun kaldığım ürünler bunlardı. Bir sonraki bakım yazımda da vücudum için kullandığım ve memnun kaldığım ürünleri sizlere bildiriceğim.

Görüşürüz...


2 yorum :

  1. Ben Zigavus Isolde'nin anti-aging beyaz kil maskesini kullanıyorum çok memnunum, herkese tavsiye ederim. Siyah noktalarım azaldı ve gözeneklerim sıkılaştı.

    YanıtlaSil
  2. Ben Zigavus Isolde'nin anti-aging beyaz kil maskesini kullanıyorum çok memnunum, herkese tavsiye ederim. Siyah noktalarım azaldı ve gözeneklerim sıkılaştı.

    YanıtlaSil

bunlar da ilginizi çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...