trend kaz ayağı deseni



Benim için annemin bayıldığım, 5-6 yaşlarımdayken sürekli giymek istediğim, özendiğim şortunun ve eteğinin desenidir kaz ayağı. Şortu giyip üstüne fuşya veya turuncu ipek gömlekler giyerdi hatun, dikkatinizi çekerim bahsettiğim 1989-1990 senesi, Çiçicim modayı o zamandan çözmüş, tarz sahibi bir  güzelliktir. Neyse sözü fazla uzattım, size dolandıra dolandıra yeni trendden bahsetmek çalışıyorum. Bu yıl hayatımıza tekrardan Salvatore Ferragamo tarafından sokulan bu desen başını alıp giymiş durumda.
Fazlası ile iddalı olan bu deseni ünlüler başta olmak üzere sokak modasındada baştan aşağı bu desenle giyinmiş kişieri görebiliyoruz. Ben baştan aşağı bu desene bürünmek konusunda açıkçası şüpheliyim. Dengeyi tutturmanın zor olduğu baskın bir desen oldugundan heran sokaklarda Lady Gaga modunda geziyor olabilirsiniz. Severek kullandığım bu deseni kombinleme konusun da size verebileceğim 2 tavsiye var.




1- Klasik görüntüsü olan bu desenli parçaları benim yaptığım gibi spor parçalar ile kombinleyin. Baskılı t-shirt veya siyah, beyaz tonlarında trikolar, deri ceketler ve ayağınıza spor botlar, yağmur çizmeleri çok şık ve spor bir görüntü yakalayın. Ancak Beşiktaşlı gibi ortalıkda dolanmamakta önemli, bu algıyı renkli aksesuarlarınız ile bozabilirsiniz. Ben fuşya rengi çanta ve renkli bilekliklerim ile hareketlilik kattım.





2- Bana göre bu desene en çok yakışan renkler turuncu, kırmızı, fuşya veya nar çiçeği. Kaz ayağı desenli bir taytın üstüne bu renklerde bir sweatshirt giymek ilk favorim veya bu desenli bir bluz, triko veya gömlek altına nar çiçeği renginde etek yada pantalonlar. Yada tam tersi bu tonlarda ceket veya hırkalar. Düşünmesi bile beni heycanlandırıyor. Ayrıca annemin de kullandığı gibi fuşyanın da çok yakışacağı, dikkat çeken bir kombinin ortaya çıkacağını düşünüyorum.


















1 yorum :

  1. Senin kombinin hic ama hic olmamis o ayakkabi o tshirt o tayt hepsi harektli seyler cok karmakarisik gozukmussun. Kazayagi desenli tayt okey uzerine duz hareketsiz bir tshirt giyebilirdin ille deri ceketse o ceketinde guzel daha farklida olabilirdi ayakkabi duz birsey olamali ki canta patlasin uzerinde ama ben ayakkabinami cantami tshirtunemi bakiyim sasirdim harektsiz ayakkabi hareketsiz tshirt cok orjinal bir kolye ile kombinleyebilirdin

    YanıtlaSil

bunlar da ilginizi çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...