el yapımı fincanlarda kahveye ne dersiniz???



Evlilik hazırlıkları yaparken günlerce hatta haftalarca orjinal el yapımı, vintage görünümlü, model ve renk olarak hepsi biribirinden farklı  kahve fincanları arayıp durmuştum. Hatta model olarak bile hepsi farklı olsun, sanki büyükannemden, halamdan, teyzemden, onların çeyizlerinden veya akrabalarından kalmış fincanları toplamışda bir takım oluşturmuşum izlenimi versin çok istemiştim. Ancak malesef ne istediğim kalitede ne de bu anlattığım özelliklerde parçaları toparlayamadım. Bulduklarım da gerçekten yıllar öncesinden kalmış, antika parçalardı ve çoook pahalılardı.
Geçtiğimiz günlerde bir arkadaşımın evine davetliydik ve bize kahve ikram ettiği fincanları ile şekerliği tamda istediğim gibiydi. Arkadaşımın vasıtasıyla Sema Doğan'ın kendi ismini taşıyan markası ile tanışmış oldum.
Sema Doğan Güzel Sanatlar Resim bölümü mezunu ve sırüstü porselen bezeme sanatçısı. İnanılmaz şık şeyler yapıyor. Türk kahvesi fincanları, porselen tepsiler, şekerlikler, lokumluklar, aynalar, duvar panoları, kaftanlar, takılar ve hatta abajurlar tasarlıyor. Hepsini tek tek elde klasik Osmanlı ve Meissen tekniği ile boyayıp, 10-12 ayar likit altın ile beziyor ve ortaya şahane şeyler çıkıyor. Ben ürünlerini instagram hesabından inceledim (@semadogans) ve hemen kahve takımı ile lokumluk sipariş ettim, en güzel tarafı fincanlarınızın veya lokumluklarınızın hatta tüm ürünlerin porseleninin modelini seçip üzerine istediğiniz tarzda motiflendirebiliyorsunuz ve böylelikle bu şahane parçaların bir benzeri daha olmuyor. Kişiye özel çalıştığı için siparişlerimin gelmesi birkaç haftayı buldu ancak sonuç süper, beklediğime fazlası ile deydi.
Evinizde vereceğiniz davetleriniz de özel parçalar kullanmak istiyorsanız ve masa süslemesine meraklı  iseniz mutlaka Sema Doğan'ın tasarımlarına bakın derim hatta yeni evlenecek hanımlar çeyizinize özel parçalar katmak için süper bir alternatif bence.

Mail: semadoganart@gmail.com
Instagram: @semadogans

























Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

bunlar da ilginizi çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...