midi midi bir kiz..




Geçtiğimiz cumartesi en yakın arkadaşlarımdan birini daha evlendirdik. Şahane bir düğün oldu. Nasıl eğlendik anlatamam, insanın uzun yıllardan beri tanıdığı arkadaşları ile bir araya geldiğinde eğlenmemesi mümkün değil tabi, birde içlerimizden birini düğünü ise gecenin tadına doyulmaz. Nezih'in düğünün bu yaz ki 6 düğünden ilkiydi ve tahmin edersiniz ki her birine ne giyeceğim stresi uzun zamandır kafamın üzerinde bir bulut gibi benimle dolaşıyor.
İlk düğün için tercihimi uzun zamandır sizlerle de paylaştığım, bu yılın trendleri arasında olan ve çok beğendiğim midi etekten kullandım. Hem rahat hemde çok şık bir model, eğer siz de benim gibi bu yazı davetten davete geçirecek olanlardansanız mutlaka bir davetiniz de midi etekleri kullanın derim. Eteğin boyunu, rengini, pile'sinin modelini istediği gibi hazır bulamadığım için kendim belirledim ve diktirdim. Bundan sonraki hedefim bu eteğin desenli kumaştan olanı ;).  Diğer detayları da en alt da bulabilirsiniz.
Canım arkadaşım Nezih ve güzel eşi Aslı'ya mutluluklar...












Özel dikim Midi etek
H&M bluz
Zara Stiletto
Anneden yadigar çanta

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

bunlar da ilginizi çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...