mayıs ayın da Bodrum iyi fikir




Ufacık, küçücük bir ara verdim İstanbul'un koşturmasına ve soluğu Bodrum da buldum. Bodrum benim için çok özel bir yer, en güzel tatiller'imin yeri, çok severim. Bodrum da hiç otel tatili yapmadım zaten otel tatillerinden nefret eden biriyim. Gittiğin yerin her sokağına giremeden, meşhur yemeklerini yemeden, müzesi, tarihi yeri neyi varsa görmeden gelinen tatil tatil değildir benim için.
Hele de bu tatil yeri Bodrum ise otelden uzak duracaksın, o kadar güzel ve saklı yerler var ki saymakla bitiremem. Siz siz olun Bodruma gidecekseniz bir araba kiralayın ve her gördüğünüz sokağa girin, emin olun sonunda süper bir şeyle karşılaşırsınız.
Yağmurlu ve soğuk İstanbul dan sonra 30 derecelik Bodrum havası bana ilaç gibi geldi, birde henüz sezon açılmadığından sakin sokaklar da dolaşmak, yemek için oturacak yer aramamak şahaneydi. Bu yağmurlu, kasvetli havalardan, iş yoğunluğundan bunalanlar Mayıs da Bodrum iyi fikir..























Marc by Marc Jacobs Çanta
Guess Spor Ayakkabı
Kızıllötesi Şapka
Ray Ban Gözlük
Stradivairus T-shirt
Pazardan Elbise

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

bunlar da ilginizi çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...