MAMA SHELTER





Dün gittiğim İstanbul da yeni açılan bir mekandan bahsetmek istiyorum sizlere. Taksim Demirören AVM'nin hemen yanında hem otel hemde restorant ve barı bulunan şahane, stil sahibi bir yer olan Mama Shelter. Fransız bir otel, ilk kez Fransa dışındaki şubesinide İstanbul da açmış. Restorant ve barının dekorasyonuna bayıldım, sıradan bir restorant veya bar gibi değil. Hem çok şık hemde insanı çok rahat ettiren bir mekan.
Fransa ve İstanbul daki yerlerinin aynı mimar yapmış, Philippe Starck. Mekanın tavanı tebeşirle çizilmiş resimler ve rengarenk yazılarla dolu, mirar İstanbulun tavanının tam üç buçuk ayda elle hazırlamış. Ortada kocaman bir bar var ve barın üstü boylu boyunca rengarenk çocuk deniz simitleri ile dekore edilmiş. O kadar eğlenceli bir hava katmış ki insanın orada sıkılmasına imkan yok. Tamamiyle bir mimari deha örneği.
Hepsi birbirinden farklı masalar, rengarek sandalyeler, yerlerde grafitiler, duvarda asılı duran müzik aletleri (isteyen kullanıp, fotoraf çektire biliyor) ve bütün mekanı kaplayan Mama Shelter'a özel, satın da alına bilen kokular. Duvarlar da bulunan tv'ler den fotoraf çekip, Mama'nın arşivine katkıda da bulanbiliyorsunuz. :)
Dekorasyon bu kadar güzelken yemekleri tabiki kötü olacak değil, butik bir mönüsü var, çoğunlukla da Fransız tatları ancak bu hali ile bile her zevke hitap ediyor. Türk tatlarına da yer verilmiş tabi.Ben Mama'nın yoğurtlu Kebabı yedim enfesti, Kuzu incik ve Somon fümesini de tattım ağzımın suları iyice aktı.
Fazla sözü uzatmıyım, uzun zamandır ilk defa hem bu kadar eğlendiğim hemde çok güzel yemekler yiyerek güzel şaraplar tattığım bir mekan yoktu İstanbul da, benim için müdavimi olacağım bir yer açılmış oldu. Sizler'e de farklı bir akşam geçirmek isterseniz şiddetle tavsiye ederim. Çok memnun kalıcağınızdan şüphem yok...













Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

bunlar da ilginizi çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...