Kışa Hazırlık: Cilt Bakımı Volume 2



Türk hamamı, kese ve peelinglerle yazın bıraktığı bütün ölü deri, bakteri ve tortulardan arındıktan sonra cildimizi kışa hazırlayacak, her zaman nemli ve güçlü tutacak benim kullandığım bakımlardan ve ürünlerden bahsetmek istiyorum, tavsiye olarak da alabilirsiniz tabi. :) Benim için kozmetik ve bakım ürünlerinde kanserojen madde içermemesi çok önemli, bu maddelerin başında da raf ömrünü uzatan Paraben etken maddesi geliyor. Bu sebepke bakım ürünlerini kozmetik firmalarından çok dermotolojik onaylı markaların ürünlerinin kullanıyorum ve size önereceğim tüm bakım ürünleride bu maddeleri içermeyen ürünler. Umarım bizzat kullandığım ürünlerden sizde fayda sağlarsınız...




Günlük temizlik ve gözeneklerimin büyümemesine ve sıkılaştırmasına yardımcı olması için Druide'in pirinç özlü toniğini kullanıyorum ve inanın anında etkisini görüyorsunuz. Kokusu ise müthiş ferahlatıcı. Düzenli olarak sabah akşam pamuğunuzu suyla ıslatıp, fazlasını attıktan sonra bikaç damla tonikten sıkıp yüzünüde tompan yaptığınızda kısa sürede etkisini göreceksiniz.


Makyaj ve gece temizliği için de Caudelie'nin temizleme sütünün kullanıyorum. Özellikle göz makyajını çıkarmada çok başarılı.



Sıkılaştırma için ayrıca Khiels'in kil maskesini de haftada 1 veya 2 kez kullanıyorum, oda çok ama çok etkili bir ürün.  Birkaç kullanımdan sonra gözeneklerinizin bariz bir şekilde sıkılaştığını ve küçüldüğünü göreceksiniz. Ayrıca uygulaması da çoook kolay. Temizleme özelliği olduğundan başka peelinglere gerek bile duymazsınız. Eminim memnun kalacaksınızdır.
Burada şunu da belirtmek istiyorum hanımlar, eğer gözenekleriniz belirginse içi pütürlü, kürecikler barındıran peelinglerden uzak durun çünkü bu tanaler gözeneklerin büğümesine etki eder bilginiz olsun.


Nemlendirme içinse kullandığım birkaç krem var. Öncelikle haftada bir kez nem maskesi uygulamaya özen gösteriyorum, bunu için de yine Caudalie'nin VINOSOURCE nem maskesini kullanıyorum. Bu maskeyi göz çevresine de uygulayabiliyorsunuz haberiniz olsun. Çok soğuk havalarda veya cildim çok kuruduğunda bu maskeyi krem gibi incecik sürüp gün boyu yüzümde bırakıyorum.


Günlük nemlendiri için de Caudalie'nin Premires Vendanges gayet başarılı.



Yüz ve vücudumuzun nemlenmesi ve yaşlanmaması için kremler haricinde en önemli olan şeyin Hyaluronic Asit olduğunu öğrenmiştim. Bu asit yüksek oranda su tutma özelliğine sahip olduğundan cildin esnek, pürüzsüz, parlak ve canlı görünmesini sağlıyor. Ve vücudumuzda belli bir yaştan sonra bu asit azalıyor. Bu asiti içeren ağızdan alınan ilaçlar çok faydalı Solgar ve GNC de bu maddeyi içeren ilaçları bulabilirsiniz. Dıştan etki içinde Hyaluronic Asit Serumu çoookk iyi. Kullanıdığınızdaki etkiye ve anında cildi fark ettirmesine inanamayacaksınız. Her gece bu serumdan azıcık yüzünüze uyguladığınızda bebek gibi bir yüzünüz olucak emin olun.



Gelilim vucüt bakımımıza. Duş için tamamen organik Olive Farm markasının duş jeli bir harika. Duştan çıktıktan sonra öyle yumuşacık yapıyorki nemlendirici kullanmasanız bile bir gerginlik hissetmiyorsunuz.

 Duş jeli değil de sabun kullanmak isteyeniniz varsa yine Olive Farm'ın keçi sütü ballı sabunu enfes.



Vücut peeling'i olarak da kullandığım ve önereceğim şey hem vücudu temizleme, gözenekleri sıkılaştırma hemde nemlendirmesinden dolayı Caudalie'nin Merlot Friction Scrub peeling'i.



Duştan sonra nemlendirmek için de, vücudum nemli iken uyguladığım,  sırrına çok inanadığım argan yağından vazgeçemem. Bazen saf argan yağını bazende Khiels'in argan yağını kullanıyorum, o an evde ne varsa :)


Ellerim için de L'occitane'in lavanta özlü el kremi çok başarılı ve güzel kokuyor, ellerimi yumuşaçık yapıyor.

1 yorum :

  1. Merhabalar,

    L’Occitane Verbena Şampuan ve Duş Jeli ile ilgili yorumlarımı ben de sizinle paylaşmak istiyorum: http://www.ebrubektasoglu.com/yazi/bir-marka-iki-urun-loccitane-verbena-sampuan-ve-dus-jeli/

    Çok sevgiler ve selamlar 💛

    YanıtlaSil

bunlar da ilginizi çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...