Uzun Upuzun...




Victoria Beckham'ın yapılabilecek en şık tasarımları ile tekrar hayatımıza soktuğu yeleklerin yeni formundan bahsetmek istiyorum sizlere. Yelek güzel ancak uzunu çok tarz, bide alışılmışın dışında renklerden tasarlandıysa tadından yenmez durumda bu sezon. Uzun ve salaş görüntüsü, asimetrik kesimli formları ile sanki yelek değil adını henüz bilmediğimiz hepimizin yeni gördüğü bir parça konumuna giriyor.

Skinny Jean veya dar paça pantalonların üzerlerinde kendini daha bir öne çıkarıyor. Eğer yeleğinizin göze çarpmasını ve şık gözükmek istiyorsanız, içine veya altına daha soft ve desensiz parçalar seçin derim, ancak sakın renge renk olarak giyinmeyin, hatta birçok rengin kombinasyonu ile bir bütün oluşturun.
Ben Victoria Beckham'ın koleksiyonunda yer alan sarı yeleğe aşık oldum. Bakalım Türkiye için daha ulaşılabilir olan markalar kendisinden feyz alıp böyle yelekler koleksiyonlarına sokabilcekler mi? Yada modası geçmeden VB Türkiyede mağaza açacak mı? Ben merakla araştırıyorum, bulduğum da sizinde haberiniz olur zaten;)








Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

bunlar da ilginizi çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...