Renklerin en ateşlisi...



Bana göre en asil renklerden biri, sakin, dingin görüntüsünün altında patlamaya hazır bir heyecan var, ateşi, keyifi, şarabı ve dinginliği aynı anda sunan, hem güçlü hemde asil hissettiren bir renk; şarap kızılı... Ve bu sezonunda en moda renklerinden. Markalar koleksiyondarında bu renge fazlası ile yer vermiş durumdalar, hemde her zaman alıştığımız gibi güçlü görüntüsünden dolayı düz kumaşlarla değil, rengin üstüne desenlerle ve dantellerle daha da güçlendirilmiş bir şekilde geri döndü. Burberry'nin koleksiyonundaki mürdüm rengin üzeri kalpli trikolara bayıldım, bu sezon için dolabıma katmak istediğim parçların başında geliyorlar. Bu renge dair tek alacağım şey Burberry
trikolar değil tabi,olmazsa olmazların başında mürdüm rengi rugan sivri burun stilettolar da var. Zara da çok güzel modelleri var bilginiz olsun. Akşam bir davete veya yemeğe gittiğiniz de şarap rengi bir elbise ile hem sade hemde gayet sexy bir görüntü elde edebilirsiniz. Spor kombinlerde de skinny jean'lerin veya boy friend jean'lerin üzerine bu renkten bir blazer çok şık olmanızı rahatlıkla sağlarlar. Mürdüm rengi çan veya kalem deri eteklerde tek kelime ile yıkılıyorlar, krem ve toprak tonlarındakii parçalarla çok rahat kombinlenebilirler. Bu rengi bu kış heryerde görelimmmmmm.

























Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

bunlar da ilginizi çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...