Bayramlıklar hazır mı????




Herkesin çocukluğun daki en güzel anılardır bayramlar. Aile ziyaretleri, tatlılar, kalabalık sofralar, harçlık toplama telaşı ile iple çekilen günler. Bir çocuk için bayram telaşı günler öncesinden bayramlık alışverişi yapıldığın da başlar. Alınan yeni ayakkabı ve kıyafetlerle bayram gününe kadar aşk yaşanır, geceleri onlarla uyunurdu. Benim ailem de istisnasız her bayram bu güzelliği bize yaşatır, ne istersek onları alırlardı güçleri yettiğince. Artık her ne kadar harçlık toplamak için yaşımız çoktan geçsede ben bayramlık alışverişini hala devam ettirenlerdenim. Bir tek farkla, kendi bayramlıklarımı kendim alıyorum artık. Gülmeğin gerçekten, hiçbir bayrama bayramlık almadan girmemişimdir heralde.İster tek bir parça olsun, ister baştan aşağı yeni giyiniyim ancak illa bayram sabahı üstümde yep yeni kokan birşey olmalı. :) Huyumu bilen ailem de keni bayramlıklarımı almış olsam da hala bana bayramlık bir hediye alırlar.

Bu bayram için de tüm haftayı bayramlık alışveriş yaparak geçirdim tabiki. Son indirim günlerindeki o dağınık mağazlar da ben bir türlü alış verişe kendimi veremiyorum, çoğunlukla da birşey almadan daralıp çıkıyorum. Bu sebeple sabahın körün de başladı mesailerim.
Tam geçiş mevsimindeyiz, her mağaza da indirimdeki ürünlerle mağazanın bir bölümünde açılmış yeni koleksiyonlar var. Bu aslında şu zaman için iyi birşey, yeni koleksiyondan bir parçayı indirimdeki bir parça ile kombinleyip gayet uygun fiyatlara baştan aşığı giyine bileceğimiz bir zaman çünkü. Bende aynen öyle yaptım. Beni instagramdan ve blogumdan takip edenler bilir bu aralar kalem eteklere takmış durumdayım tabi bu durum bu günlerde iyice açığa çıktı ve elim hep kalem eteklere gitti. Aldığım etekleri de chambray gömleklerle veya baskılı atlerler ile kombinledim. Kalem eteği benim gibi sevenler varsa mutlaka Zara'ya uğrayın derim, çok fazla çeşit var. Chambray elbiseler, etekler ve gömlekler de her markada yerini almış. Boy friend jeansler de hala devam etmekte...
Şimdilik bayram alışveriş ile ilgili küçük tüyoları vermişim sayın, Yeni sezon da mağazalar da neler var size bir sonraki yazımda detaylı bir şekilde anlatıcam.
Şimdiden herkesin Ramazan Bayramını kutlarım, hepinize mutlu bayramlar. İçinizdeki çocuğu mutlu edin...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

bunlar da ilginizi çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...