the king of Haute Couture is Zuhair Murad /Haute Couture'ün kralı Zuhair Murad


I know I said for Elie Saab best designer for haute couture, I am sorry but at that time I forgot Zuhair Murad :). I don't know why Lebanese designers successful for Haute couture but I think Zuhair Murad is the king of it. For summer collection he used waist accessories which is reminding Rome flowers
. I love this collection, especially colours. Pastel tones, floral sheers and laces. Gorgeous...

Elie Saab için haute coutur'ün en iyi tasarımcısı dediğimi biliyorum, üzgünüm ancak o sırada Zuhair Murad'ı unutmuşum :). Neden Lübnanlı tasarımcıların haute couture de neden bu kadar başarılı olduklarını bilmiyorum ancak Zuhair Murad bu işin kralı bence. Modacı yaz koleksiyonu için Roma'nın çiçeklerini hatorlatan bel aksesuarları kullanmış. Özellikle renkler olmak üzere ben bu kolaksiyona bayıldım. Pastel tonlar, çiçekli tüller ve danteller.Muhteşem























Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

bunlar da ilginizi çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...