Aşk masası






Geçen cuma akşamı aşk heryerdeydi. Kimileri akşam yemeği için dışarı çıktı, kimler bir gece klübüne kimileride bir otel de geçirdi, bazıları da aşk saatlerini bizim gibi evde geçirmek istedi. Evimi romantik bir ortam haline getirmem gerekiyordu ve işe siyah-beyaz ve kırmızıdan oluşan masamı hazırlamakla başladım ve tabiki çok lezzetli bir menü.
O akşam tabiki de aşk masamdaki ana temaydı ancak aşk masasını sağlaya bilmek için nar ve Kola şişeleri yardımcı oldu. Kola şişelerinin içine çiçekler koydum. Daha önce sizlere Kolayı hiç sevmediğimi ancak şişelerine bayıldığımı ve şişelerini sofra süslemelerimde kullanıdığımı söylemiştim. Sofra düzeni ve süslemesi için Kola şişeleri çok farklı ve eğlenceli bir yemek yemenizi sağlıyor, mutlaka denemelisiniz.
İkinci öneml bölüm ise Şampanyaydı. Şampanya kadehlerinin içine nar taneleri koydum. Bu sayede masa süslerimle bir bütünlük yakalamış oldum ayrıca da çok sexy bir görüntü ortaya çıktı. 
Masa süslemelerinize, romantik sofralar hazırlama isteyenlere ilham olması dileğiyle...

Sevgililer gününüz kutlu olsun...

















Ikea Tablecloth/ Masa örtüsü - Paşabahçe Glasses and Dishes /Bardak ve Tabaklar - Jumbo Cutlery/Çatal Bıçak Takımı - Ikea Black Dishes / Siyah Tabaklar - Esse Napkin holder /Peçetelik- Ikea Napkin/Peçete - Paşabahçe Candels/Mumlar


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

bunlar da ilginizi çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...