İskoç kızı



Geçen akşam bence Aralık ayında gidilmesi, görülmesi gereken en önemli semt olan Nişantaşındaydım. Bu yıl  A46 Organizasyon'un süslediği sokaklar ışıl ışıl olmuş, Abdi İpekçi sokak baştan aşağı, ışık tüpü gibi gözüken, içinde iyi dileklerin yazılı olduğu bir  geçid gibi süslenmiş.   Nişantaşını gezerken çocuk gibi neşeyle doldum, nereye baksanız bir şey var, çok eğlenceli.
Mutlaka 31 Aralık gecesine kadar gitmenizi öneririm ancak gideceğiniz mekanlara önceden rezervasyon yaptırmayı unutmayın çünkü anormal bir kalabalık var, mekanların kapılarında saatlerce beklenebiliyor. Bu eğlenceli Nişantaşı akşamının ruhuna uygun olarak bende eğlenceli giyindim. İskoç tarzım gözünüzden kaçmamıştır, bu eteklere bayılıyorum. Eteğimi uzun çizme ve denim gömlek ile kombinledim. Umarım beğenirsiniz.















STRADIVARIUS DENIM SHIRT/H&M ACCESSORIES/ZARA BAG AND BOOTS/VINTAGE SKIRT/ MANGO COAT

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

bunlar da ilginizi çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...