kızıll kombin; kremit renkli kazak






Dün aile ziyaretindeydim, ancak havanın şahaneliğinden eve dönesim hiç gelmedi ve tüm gün program yapar haldeydim. Çiçi ve Seferofla(annem ve babam) kahveli, sohpetli saatlerimizden sonra arkadaşlarla program yapıcaktım ve bu yüzden gün boyu beni rahat ettirecek parçaları seçtim.
Üstüm deki trikonun rengine bayılıyorum, özellikle sıkıcı kış günlerinde kremit tonu en sevdiğim ve tercih ettiğim renklerden biridir çünkü ne çok parlak nede soluk bir renk. Triko içine gömlek herkesin denediği, hem şık hemde rahat görüntüyü kolaylıkla sağlayan bir kombin olmasından bende dün ona sığındım, iyiki de yapmışım birara havanın inanılmaz ısınmasından dolayı kazağımı çıkardığımda denim on denim görüntüsü çıktı içimden. Kombinleriniz deki ufak değişiklilkerle sizde aynı gün içinde sezon trendlerini yakalayabilirsinniz benimki ufak bir örnekti...

Sevgiler.







VALENTINO DENIM - MUDO TRIKO - PULL&BEER DENIM GÖMLEK - MATRAŞ ÇANTA - STRADIVARIUS BOOTIE - MANGO DERİ CEKET

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

bunlar da ilginizi çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...