Colayı sevmem şişesine bayılırım...


Colayı çok seveniniz var biliyorum ancak ben kendisinden hiç hoşlanmayan hatta içecek olarak evine bile sokmayı tercih etmeyen cinslerdenim. Colayı bu kadar sevmememe rağmen kadın vücudunu yansıtan küçük şişelerine bayılıyorum. Sırf şişesi için aldığım mutfak masamın üzerinde dekoratif duran colalarım hep vardı, bu şişe sevgimi geçtiğimiz günlerde evimde verdiğim bir davette masa süsü olarak kullanmaya karar verdim ve
Colasını döktüğüm şişelerin içine büyük papatyalardan koyum ve evimde olan kırmızı bir ahşap tepsinin üzerine yerleştirdim. Sizler evinizde olan, düz bir platform sağlayabileceğiniz bütün nesneleri kullanabilirsinizi. Masa örtüm ise annemin çeğizinden benim çeğizime geçiş yapan, el yapımı rahibe işi örtüm. Bardaklarınızı da farklı renk ve modeller de kullanırsanız farklılıkların ahengi ile bütünsel şıklığı yakalayabilirsiniz. Bütün bu detaylar ile masamı hem renklendirdim hemde çok sevimli şık bir görüntüyü yakaladım. Gelen misafirlerim de masadaki bu esprili şıklığa bayıldılar. Evinizde vereceğiniz davetlerde masa süslemelerinize veya salonunu daki sehpa üzerinde kullanmanız için ilham olması dileğiyle...





Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

bunlar da ilginizi çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...