Paris Couture Moda Haftası 2013

Evet bir Paris Moda haftası ile daha karşı karşıyayız. Tasarımcıların koleksiyonlarılamı yoksa davetlilerin tarzlarıylamı ilgilenicez bilemedim ancak bu mod haftasında bildiğim tek birşey var oda Maison Valentino'nun kullandığı kumaşlarda bütün tasarımcıları geride bıraktığı. Çiçekli, desenli, hatta 3d kumaşlar bile kullanılmış koleksiyonda. Ben kendisinin önünde saygıyla eğiliyorum ve sırayı Kıyamet teması ile müthiş bir görsel şölen hazırlayan Channel'e bırakıyorum.


Tasarımlarının teması kıyamet olunca defile atmosferide ona göre uyarlanmış ve afetler sonrası geride kalmış bir tiyatro salonuyla karşımıza çıktı. The Old World and The New World detayı kıyafetlerden, dekora kadar heryerde davetlilere hissettirilmiş. Koleksiyonun büyük bir bölümünü her zamanki gibi tüvit ceketler kaplıyor. bu yıl da vitrinler de bu ceketleri bol bol göreceğiz.
Ve Zuhahir Murad, gece kıyafetlerinin efendisi. Yine döktürmüş, desenli elbiseleri bu koleksiyonda da fazlası ile görebiliyoruz. Anlıycağınız düz kumaştan gece elbiselerine artık son. Özelliklede bütün tasarımcıların koleksiyonlarına koydukları cepli gece elbiseleri son derece şık.Sözü fazla uzatmak istemiyorum ve hepinizin iç geçireceği koleksiyonlarla sizi baş başa bırakıyorum...


 VALENTINO














CHANNEL









ZUHAIR MURAD








Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

bunlar da ilginizi çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...