Back to the 50's


Dünyanın en ses getiren, 2. dünya savaşından sonra değişimin hızlı bir şekilde hissedildiği moda akımıdır 50ler. Bu akımın baş rol oyuncuları kabarık etekler ve belden kemerli kısa elbiseler benim de bayıldıklarımdır. Bu akımı bu kadar seven biri olarak bu sene Dior un koleksiyonunu görünce kendimden geçtim tabi. O çiçekli, kabarık ve cepli eteklerin üstüne ipek bluzlarla yapmış oldukları kombinler harika. 50'lerin ruhunu hissettiren renkler ve çiçek detayları koleksiyonda fazlası ile yer almış. Ülkemiz de böyle güçlü akımların etkilerini sokak
modasın da hemen görmek zor, ancak alışsanız iyi olur bayanlar bu moda kolay kolay gideceğe benzemiyor. Benim için daimi bir moda olabilir, hiç bıkmadan bu etekleri giyebilirim.
Bu şahane çiçek desenli etekleri günümüz sokak modasına uyumlu hale getirmek ve biraz daha o romantiklikten çıkmak için, eğlenceli t-shirtler ile kombinleye bilirsiniz, çok da tarz duracaktır emin olun. Lafı fazla uzatmıyorum ve herkesin gözlerinin biraz daha alışması için bu modanın içinden cımbızla çektiğim etek ve elbiselerin şöleniyle sizi baş başa bırakıyorum.



















Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

bunlar da ilginizi çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...